Strona główna

8 marca 2019

Pierwsze wspólne szycie

W końcu zebrałam zdjęcia wszystkich spotkań Pasjonatek.
Począwszy od czasu, gdy jeszcze nie było myśli o umieszczeniu ich tutaj :-) Nawet nie było Pasjonatek z Mazur. Był blog "Pasjonatki".

Pewnego razu poprosiłam znajome, o których dowiedziałam się, że potrafią szyć na maszynie, by pomogły mi zrobić  kanapki z patchworkowymi wierzchami, które uszyłam w ramach ogólnopolskiej charytatywnej akcji "Szyjemy celinki dla chłopca i dziewczynki" - patchworkowymi poduszkami dla dzieci.
Spotkałyśmy się 5.02.2016r.
Połączyłyśmy patchworkowe wierzchy z ociepliną i bawełnianym spodem.

To był początek "Pasjonatek z Mazur" :-)  Nasze pierwsze spotkanie :-)
Jeszcze kilka zdjęć w albumie "Pasjonatki z Mazur szyją 1."








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz